Kort besked.

Lukkede øjne og musik i ørerne. Åbne øjne og musikken foran mig. Jeg tænker ikke på dig og det. Ikke når jeg husker at minde mig selv om, at jeg ikke skal tænke på det. Zebra, zebra, zebra. Hov, vent. Hest, hest, hest. Jeg er meta-tænkende. Jeg forstår ikke nuet medmindre jeg kan glemme mig selv i det. Men hvordan glemmer man sig selv i nuet på en konstant basis uden at tabe sig selv af syne? Jeg forstår ikke hvad det er, andre mennesker gør. Hvordan de fungerer. Jeg læser kognitionsforskning det her semester. Hvis der er noget jeg har brug for, så må det være dét.

Jeg kunne have kysset dig, men jeg lod være. Det havde ikke været fair.

 

Leave a Reply

