Et lyn og dets forsvinden.

Sengen som udgangspunkt
Stjernerne, åndedrættet
Hjertets banken og en søgen
Efter dig

Der er sket et forsvindingsnummer i dag
Jeg har været blokken rundt
Helt op til købmanden og spørge
Efter dig

Tomatsuppe, creme fraiche, brød
Intet med dit navn på?
Ført rundt i butikken på jagt
Efter dig

Men alle låger er åbnet
Der er ikke flere gemmesteder
Alligevel halter jeg
Efter dig

Snakkede kort i telefon
Men der var intet svar
Da jeg spurgte om der overhovedet kunne være noget
Efter dig

Nu har dagen ledt mig tilbage til start
Samtlige mine lamper er tændt
Men mine øjne er lukkede når jeg ser
Efter dig

Har lukket ned for verden
Hører kun resterne af mit eget ekko
Når jeg tømmer mine lunger i råb
Efter dig

Finder kun fakta
Historie, biografi
Når jeg søger på nettet
Efter dig

Jeg er i chok
Og jeg ryster
Og jeg længes
Efter dig

Jeg er i chok
Og jeg ryster
Mens jeg følger
Efter dig

Leave a Reply

